Sunday 12 May 2013

It's mother's day!!


Okay..since today is mother’s day so let’s talk about mother’s day..sekarang asyik kecoh ini x boleh sambut itu x boleh sambut.sama la macam mother’s day.katanye mother’s day ni adalah sambutan untuk mother church ke ape ntah. Tapi bile sy pikir balik macam apa yang ayah saya cakap la. Orang cakap kalau wish merry Christmas ke happy deepavali ke ape ke kat orang yang sambut tu membuatkan kite terpesong akidah. Tapi family saya ni bercampur2..ada christian & hindu..macam mak sdare saya sorang ni asalnye Christian tapi dah convert Islam & kawin dengan bapa sdare saya. Dan family saya rapat dengan family mak sedara saya ni sampai kan ke mak kepada mak sedara saya ni pon family saya boleh kata rapat. Saya pon rapat sangat dengan anak2 sdare aunty saya ni sebelah sana. Kalau raya diorang wish kat kite. Kadang2 siap raya skali. Habis tu tak kan la sampai part diorang punye raya kita nak buat x reti plak kan. Jadi ayah saya cakap apa yang penting adalah NIAT. Mcm mother’s day ni jugak la. Niat kita bukan untuk nak sanjung2 mother church ke ape. Niat kita nak raikan mak kita je kan. Memang la sy ni bukan la pandai agama tapi sy rasa x salah kot. And actually pada saya setiap hari adalah hari untuk ibu&ayah. Cuma maybe hari ni special la sikit. So whatever it is 

HAPPY MOTHER’S DAY PUAN HARIRAH MAHMUD.



Terima kasih menyusukan dibah sampai 4 ½ tahun

Terima kasih suap dibah makan

Terima kasih kendong dibah g skolah dengan bag yang berat tu. *okay ni sayu*. mak kau ade berjalan kendong kau kat belakang dia sebab punye x nak bagi kite letih jalan. Bag skolah kat tangan dia.

Terima kasih teman dibah rehat kat kantin skolah smpai darjah 2

Terima kasih masak sedap2

Terima kasih goreng nugget walaupon tengah malam kalau dibah lapar

Terima kasih jaga dibah bile dibah sakit

Terima kasih teman dibah tido bile kakak & nyah dah masuk hostel

Terima kasih sebab slalu pastikan dibah nampak elok tambah2 bile nak amik award ape2 macam darjah satu dulu dapat hadiah saguhati je pon tapi mak letak benda glitter2 kale biru kat rambut kat muka bagai bagi nampak meletops sikit kan. Mak kau ade?!

Terima kasih nyanyikan dibah lagu skidamarink

Dan terima kasih untuk semuannye. Never ending list! I love u mum busyuk..u mean the world to me

Nah lagu penutup..x de kena mengena dengan mother’s day pon haha..but I know this song is your favorite too..layannnn